بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

تیم ملی بوکس نیاز به پوست اندازی دارد؛ مربی تیم ملی بوکس: از تیم بدون امکانات انتظار نداشته باشید

14-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- استکی میگوید از تیم بدون بودجه و اردوی تدارکاتی برون مرزی نباید انتظار داشت.

براساس این گزارش وبه نقل از خبرگزاری صدا وسیما، علیرضا استکی درباره شرایط تیم ملی بوکس گفت: همه اهالی بوکس کمک می کنند که بتوانیم در مسابقات جهانی انتخابی المپیک در جمهوری آذربایجان به نتایج خوبی برسیم. کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم بتوانیم در مسابقات جهانی انتخابی المپیک در باکو به موفقیت برسیم.  

وی درباره دعوت مجدد از بوکسورهای باتجربه افزود: برای مسابقات انتخابی قاره در چین هم از باتجربه ها کمک گرفتیم اما برخی ها انتظارات را برآورده نکردند. جاسم دلاوری، علی مظاهری و مهدی طلوتی بوکسورهای باتجربه ای هستند اما دیگر نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند و بوکس ایران نیاز به پوست اندازی در چند سال آینده دارد.


مربی تیم ملی افزود: قاسمی پور، فروتن گل آرا و سجاد محرابی در اردوی جدید تیم ملی حضور دارند که گل آرا فیکس تیم ملی شده است. با این حال تمام تلاش و تمرکز کادرفنی بهبود شرایط روحی و روانی ورزشکاران است. تمرینات خوبی داریم اما بوکسورها به تمرینات مشترک برون مرزی و برنامه های تدارکاتی نیاز دارند.

وی در خصوص برگزار نشدن اردوهای برون مرزی برای بوکسورها افزود: بودجه و زمان کافی برای برنامه تدارکاتی نداریم که این موضوع مشکلات ما را زیاد کرده است. نباید از تیمی که اردوی تدارکاتی و بودجه مناسب ندارد، انتظار زیادی داشت. متاسفانه برخی ها منتظر شکست تیم ملی هستند تا انتقاد کنند، در حالی که برای کمک به تیم ملی، شکست ها باید بررسی شود.


او ادامه داد: نقش مربی در این شکست ها 20 درصد است و 80 درصد هم به مسائل جانبی روحی و روانی و تجربه بوکسورها در مسابقات بستگی دارد. متاسفانه ما تنها برای هر مسابقه اردو داریم. نقاط ضعف و قدرت در همین اردو و تمرین شناسایی می شوند اما این مشکلات باید در مسابقات دوستانه و تدارکاتی مشخص شود. به هر حال تیم ملی بوکس شرایط مناسبی ندارد در حالی که بعضی از رشته های المپیکی مثل قایقرانی با وجود امکانات خوب در بخش مردان سهمیه ای نگرفت.


استکی افزود: به هر حال بوکس در المپیک یک نماینده دارد و امیدوارم احسان روزبهانی که اکنون با مربیان خود در حال آماده سازی برای المپیک است، عملکرد خوبی داشته باشد و به نخستین مدال المپیکی بوکس برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد