بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مسئول کمیته بین الملل فدراسیون:میزبانی رقابتهای بوکس بین المللی جام فجر به شهرستان خوی داده شد

28-دی-94
بهنام دوستدار-همایون اردلان دعوت تیم هایی از کشورهای رومانی، مجارستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان برای شرکت در مسابقات بین المللی بوکس دهه فجر در دستور کار فدراسیون بوکس قرار دارد.

بنابراین گزارش وبه نقل از ایرنا اردلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بوکس دهه فجر امسال در نیمه دوم بهمن ماه به میزبانی شهرستان خوی و با دعوت از تیم های ملی کشورهای مجارستان، رومانی، ترکیه و جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. 

ادامه مطلب ...

مربی تیم بوکس APB : چهار دیدار تدارکاتی برگزار می کنیم ( ۲۳ دی ۱۳۹۴ )

مربی تیم بوکس APB کشورمان گفت:قرار است در مدتی که در اردوی آذربایجان به سر می بریم 4 دیدار تدارکاتی با تیم بوکس آذربایجان برگزار کنیم.

اکبر احدی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون بوکس تصریح کرد:روز یکشنبه به شهر باکو رسیدیم و از عصر همان روز تمرینات خود را شروع کردیم.  ادامه مطلب ...

برنامه‌ مشتزنان ایران در اردوی آذربایجان

دوشنبه ۲۱ دی ۹۴
بهنام دوستدار-برنامه‌ ملی‌پوشان بوکس حرفه‌ای ایران در اردوی آذربایجان مشخص شد.

بنابراین گزارش وبه نقل از ایسنا، ملی‌پوشان بوکس حرفه‌ای ایران در روزهای 23، 26، 28 دی‌ماه و یک بهمن چهار دیدار تدارکاتی را برگزار می‌کنند. 

ادامه مطلب ...

دانشمند: فدراسیون بوکس هیچ پنهان کاری‌ای ندارد/گل‌آرا و محرابی باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشند

دوشنبه 21 دی 94
بهنام دوستدار-دبیرفدراسیون بوکس درباره بازگشت این دوملی پوش گفت"قطعا بعد از حضور این دو نفر در ایران، آنها باید در فدراسیون حاضر شوند ...رئیس فدراسیون از حرکت این دو ورزشکار بسیار ناراحت است وقطعا کمیته انصباطی باآنها برخورد خواهد کرد."

علی دانشمند فرد گفت: بعضی افراد به روزبهانی اطلاعات غلط دادند و او فکر می‌کرد فدراسیون دو ورزشکار خود را پنهانی به چین فرستاده است. 

ادامه مطلب ...

زمان خداحافظی مبارز قرن از رینگ

16-دی-94
بهنام دوستدار- "بیشترتمرکز خود را روی فعایتهای سیاسی صرف خواهم کرد اینک نوبت خداحافظی رسیده است" این سخنان را مانی پاکیائو قبل ازانجام آخرین نبردش با تیموتی بردلی اعلام کرد و درادامه افزود به زودی به دوران حرفه‌ای خود پایان می‌دهد. 

ادامه مطلب ...

رییس فدراسیون بوکس: زندگی ام را مدیون بوکس هستم

15-دی-94
"ازاحسان روزبهانی که گاهی مصاحبه های انتقادی میکند نیز بخاطر تلاشهایش تشکر مینمایم"

بهنام دوستدار- ناطق نوری در مراسم تجلیل پیوند ساپکو ازمشتزنان جوان تیم ملی واحسان روزبهانی واکبراحدی گفت فدراسیون بوکس را با دست خالی تحویل گرفتم ودر ادامه سخنانش افزود به معاون صدا وسیما اعلام کردم فدراسیون بوکس برای فعالیت مجوز دریافت کرده است. 

ادامه مطلب ...

اسامی ملی‌پوشان جوان بوکس اعلام شد/علی همرنگ بوکسورجوان شهرستان گرمی نفراول وزن60 تیم ملی جوانان (7دی94)


علی همرنگ نفراول وزن60  تیم ملی جوانان ازشهرستان گرمی


گزارش بهنام دوستدار ازباشگاه خبرنگاران:محمد عاشری سرمربی تیم ملی جوانان 20 نفر را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرد.

بنابراین گزارش پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان محمد عاشری سرمربی تیم ملی جوانان 20 بوکسور را به تیم ملی دعوت کرد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است. 

ادامه مطلب ...

چوب حراج به مشتزنان خلاق استان اردبیل/ مشتزنان قدرنادیده در دیار غریب تحسین میشوند!

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار9-دی-94
نزدیک به یک دهه است برخی افراد باصطلاح مربی با اقدامات نسنجیده شان کمرهمت خود را برای تخریب پیکر نحیف بوکس استان بویژه بوکسورهای مستعد  بسته اند .جالب آنکه این مربی نمایان گمنام درخیال وتوهم خود، خودشان را مربی منتخب استان هم میخوانند!


بنابراین گزارش تلاشهای مخرب این مربی منتخب خودخوانده در مورد بوکسورهای مستعد وخلاق بیشتر مصداق دارد این رویه غیرمسئولانه این فرد نزدیک به یک دهه است گریبان مشتزنان مستعد استان را گرفته است. 

ادامه مطلب ...

احسان روزبهانی در صندلی اتهام!؟

به قلم بهنام دوستدار 8-دی-94
برخی دوستان این روزها بر"احسان" میتازند او را بر صندلی محکمه نشانده و خواهان تیربارانش هستند! متاسفانه برخی اهالی جامعه بوکس با این دوستان همنوا شده اند و بی امان حملات خود را نثار احسان تنها تر از همیشه نموده اند.
ادامه مطلب ...

انتقاد شدید ناطق نوری از ملی‌پوشان بوک/آنها ریسمان پاره کرده‌اند حتی اگر از دست آنها طلا ببارد دیگر به درد ما نمی‌خورند(7دی94)

گزارش بهنام دوستدار ازخبرگزاری فارس ومهر
"...از رفتن این دو بوکسور هیچ گونه اطلاعی نداریم...آنها ریسمان پاره کرده‌اند حتی اگر از دست آنها طلا ببارد دیگر به درد ما نمی‌خورند."
احمدناطق نوری درگفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت:از روزبهانی گلایه داریم و شکایت خواهیم کرد...کسی در فدراسیون بوکس از گل‌آرا و محرابی خبر ندارد آنها از تیم ملی اخراجند

رئیس فدراسیون بوکس گفت: گل آرا و محرابی باید از اردوی تیم ملی خط بخورند و دیگر حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارند و اجازه شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک را نخواهند داشت.  ادامه مطلب ...

اعزام مشتزنان ایران به مجارستان و بلغارستان

یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴
تیم ملی بوکس ایران برای کسب آمادگی هرچه بیشتر و مشخص کردن نفرات اعزامی به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک راهی مجارستان و بلغارستان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، ‌تیم ملی بوکس ایران برای کسب آمادگی حداکثری راهی دو تورنمنت اروپایی می‌شود و پس از آن به رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 در چین اعزام می‌شود. 

ادامه مطلب ...

بوکس قهرمانی جوانان کشور-ساری/ یک برنز برای تیم 11 نفره اردبیل (3دی94)

-3دی-94

تیم بوکس جوانان اردبیل که با یک هیات 11 نفره متشکل از8 بوکسور و3مربی در رقابتهای کشوری ساری شرکت کرده بود با کسب تنها یک مدال برنز به کار خود دراین رقابتها پایان داد.

هیات بوکس استان اردبیل که دریک اقدامی عجیب با پنج بازیکن غیر بومی-از تهران- دراین رقابتها شرکت نموده بود در پایان تنها با یک برنز بازیکن بومی به اردبیل بازگشت. محسن حاجبی بوکسورجوان اردبیلی در سنگین وزن توانست تنها برنز تیم اردبیل را کسب نماید این بازیکن از شاگردان آقای یوسف خوب از مربیان اردبیل میباشد.
مربیگری تیم اردبیل دراین رقابتها برعهده آقای یوسف خوب ازمربیان جوان اردبیل بود

ادامه مطلب ...