بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نمره قبولی بوکس در اینچئون با دونقره و یک برنز/ حسرت طلای بوکس 8 ساله شد

تیم ملی بوکس ایران بازی های آسیایی اینچئون را با 2 نقره و یک برنز به پایان رساند تا اگرچه حسرت کسب مدال طلا هشت ساله شود اما با توجه به امکانات و شرایط موجود نسبت به چهارسال گذشته پیشرفت داشته ایم.  

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس ایران با ترکیب شش بوکسور عازم بازی های آسیایی اینچئون شد. فروتن گل آرا در وزن 60 کیلوگرم،امین قاسمی پور در وزن 69 کیلوگرم، سجاد محرابی در وزن 75 کیلوگرم، احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم، علی مظاهری در وزن 91 کیلوگرم و جاسم دلاوری در وزن 91+ نمایندگان ایران در اینچئون بودند.

در این گزارش نگاهی به عملکرد بوکسورها در هفدهمن دوره بازی ها داریم: کاروان بوکس ایران در بازی های آسیایی گوانگجو تنها سه مدال برنز کسب کرد. ملی پوشان ایران در این دوره دو مدال برنز دوره گذشته را به نقره تبدیل کردند تا اگرچه دست ایران از رسیدن به طلا کوتاه مانده باشد اما رشد قابل قبولی در کسب مدال داشته باشیم.

خداحافظی زودهنگام گل آرا با اینچئون
فروتن گل بوکسور وزن 60 کیلوگرم ایران در بازی های آسیایی که اولین نماینده ما بود که به روی رینگ رفت درذ همان مبارزه اول مغلوب حریف تایلندی شد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

بوکسور المپیکی باز هم ناکام ماند
امین قاسمی پوردر وزن 69 کیلوگرم هم که سابقه حضور در المپیک را دارد اگرچه در اولین از سد بوکسورعربستانی گذشت اما در مبارزه بعدی با شکست مقابل بوکسور ترکمن از رسیدن به مدال باز ماند و حذف شد.

دست محرابی به طلا نرسید
سجاد محرابی در وزن75 کیلوگرم که یکی از شانس های کسب مدال ایران در اینچئون بود در مبارزه اول حریف فلسطینی خود را شکست ودر مبارزه بع مقابل حریف سرخت قزاق خود باخت تا امیدها برای کسب مدالش در این دوره از باز ها به نقطه پایان خود برسد.

روزبهانی باز هم به حریف قزاقش باخت
در وزن 81کیلوگرم هم احسان روزبهانی بوکسور با تجربه و لژیونر ایرانبا برد مقابل حریفان بوتن و هندوستانی خود مدال برنزش را قطعی کرد و برای راه یابی به فینال به مصاف بوکسور قزاقرفت.روزبهانی در این دیدار که از انگیزه بالایی هم برای برد در آن برخوردار بود با باخت مقابل حریفش با فینال بازی ها خداحافظی کرد و با یک برنز کار خود را به پایان رساند.

مدال دوحه مظاهری تکرار نشد
علی مظاهری در وزن 91 کیلوگرم با یک استراحت و برد مقابل بوکسورمغولستانی مدال برنز خود را قطعی کرد و با شکست دادن بوکسور اردنی فینالیست شد تا امیدها برای تکرار طلای وی در دوحه قوت بگیرد.ولی نماینده سنگین وزن ایران در رقابت فینال بازی را به حریف قزاق خود واگذار کرد تا با یک مدال نقره از اینچئون به تهران برگردد.

جاسم به نقره بسنده کرد
جاسم دلاوری در وزن 91+ هم در قرعه ای سخت حریفانی از چین،کره جنوبی و ازبکستان را شکست داد و در دیدار پایانی نتوانست حریف قزق را از پیشرو بردارد و وی هم به مدال نقره دست پیدا کرد. .

در نهایت تیم ملی بوکس ایران در بازی های آسیایی اینچئون دو نقره و یک برنز به دست آورد. شاگردان احدی که فرصت زیادی برای تمرین نداشتند و تنها در دو مسابقه برون مرزی شرکت کرده بودند نتیجه ای به مراتب بهتر از گوانگجو کسب کردند. بوکسی ها باید از همین حالا به فکر بازی های آسیایی بعدی و المپیک باشند. بوکس با این برنامه ریزی نمی تواند طلسم شکنی کند. بوکسورهای ما باید آنقدر مبارزه کنند تا راه بردن حریفان قدرتمند خود را پیدا کنند.بوکس راه درازی در پیش دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد