بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

اقدام انضباطی در انتظار بوکسور هندی


بازیهای آسیایی 2014

تهران-ایرنا- اعتراض بوکسور زن هندی به مدال خود و خودداری از قبول آن در مراسم اعطای مدال در بازیهای آسیایی اینچئون، احتمالا اقدام انضباطی را در پی خواهد داشت.  

به گزارش خبرگزاری رویترز، در مراسم اعطای مدال، مدال برنز به این بوکسور هندی اهدا شد، ولی وی در اعتراض به نحوه داوری در مسابقه خود مقابل حریفی از تیم میزبان از دریافت آن خودداری کرد.


سوریتا دوی ، بوکسور زن سبک وزن هندی (60- 57 ) که در مسابقات آسیایی اینچئون مدال برنز را از آن خود کرده بود، در اعتراض به نحوه داوری مدال برنز خود را به گردن رقیبش از کره جنوبی انداخت.

در پی گزارش اقدام به شورای المپیک آسیا، این بوکسور با اقدام انضباطی روبرو خواهد شد.

فدراسیون بین المللی بوکس از اقدامات وی گزارشی تهیه کرد و این بد رفتاری وی را به شورای المپیک آسیا اعلام داد.

دیوید برانسیس، ناظر اتحادیه بین المللی بوکس در بیانیه ای گفت: تمام این برنامه سناریویی بود که توسط وی و تمیش طراحی شده بود و این جای تاسف دارد که یک بوکسور از دریافت مدال خودداری کند.

وی ادامه داد: من از شورای المپیک آسیا درخواست می کنم که این حادثه را بررسی کند تا هر ورزشکار یا بوکسور دیگری پا جای او نگذارد و به روح بازیهای منصفانه و عادلانه احترام بگذارند.

سوریتا با وجود برتری در مرحله نیمه نهایی مقابل پارک جی -نا، حریف کره ای بازنده اعلام شد.

این نتیجه توسط دولت هند نیز مورد اعتراض قرار گرفت و به گفته آنان سوریتا باید برنده اعلام می شد.

به گزارش روزنامه های هندی، توبیا سین، همسر این بوکسور هند به نتیجه بازی اعتراض شدیدی کرد که باعث ایجاد جنجال در مسابقات بوکس بازی های آسیایی شد.

فرانسیس در این بیانیه گفت: همچنین تمام تیم بوکس هند به اتحادیه بین المللی بوکس اعتراض کردند.

رسانه ها مقامات هندی در اینچئون را مورد انتقاد قرار دادند که چرا به سوریتا کمک نکردند و او مجبور شد برای پرداخت هزینه اعتراض به داوری مبلغ 500 دلار را قرض کند.

چند روزنامه هندی نیز در صفحه اول خود عکس گریان سریتا را به چاپ رساندند و نسبت به نحوه داوری در مورد انتقاد کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد