بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مظاهری: امروز شگردم را به خوبی اجرا کردم/ می‌خواهم فینالیست شوم


خبرگزاری فارس: مظاهری: امروز شگردم را به خوبی اجرا کردم/ می‌خواهم فینالیست شوم

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون

 

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: به خودم فشار نیاوردم و بازی راحتی را انجام دادم تا فنون و شگردم را به خوبی اجرا کنم.

   

 گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، یازدهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که علی مظاهری نماینده وزن 91+ کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی تکواندو در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده مغولستان رفت و با شکست حریف خود سومین مدال برنز بوکس ایران را قطعی کرد. مظاهری دور بعدی باید با برنده اردن و تاجیکستان مبارزه کند.

 

وی پس از صعود به مرحله بعدی در صحبت‌های خود، اظهار داشت: به خودم فشار نیاوردم و بازی راحتی را انجام دادم تا فنون و شگردم را به خوبی اجرا کنم.

 

مظاهری در ادامه گفت: 12 روز است که اینجا هستیم و این اولین بازی من بود و کادر فنی درخواست کرد تا فشار زیادی نیاورم و خودم را با شرایط سالن و رینگ وقف دهم.

 

کاپیتان تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: با بوکسورهای اردن و تاجیک قبلاً بازی کرده و مشکلی برای بردن آنها ندارم و فیلم مبارزات آنها را با کادر فنی امشب آنالیز می‌کنیم تا با آمادگی کامل وارد رینگ شده و فینالیست شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد