بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مظاهری: به خودم فشار نیاوردم تا با جو سالن آشنا شوم


بازی های آسیایی 2014؛

اینچئون - ایرنا - بوکسور وزن 91 کیلوگرم ایران گفت: در نخستین مسابقه ام دربازی های آسیایی 2014 به خودم فشار وارد نکردم تا با فضای سالن آشنا شوم.  

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،علی مظاهری پس ازصعودبه مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی اینچئون اظهارداشت: در مسابقه امروز به خودم فشار وارد نکردم ومبارزه راحتی پشت سر گذاشتم تا فنون و شگردم را به خوبی پیاده کنم.


وی ادامه داد:12روزاست که دراینچئون حضورداریم اماامروز نخستین مسابقه ام را برگزار کردم. کادر فنی از من خواست فشار زیادی به خودم وارد نکنم و فقط با شرایط سالن و رینگ آشنا شوم.

مظاهری درباره مسابقه مرحله نیمه نهایی اش گفت: با بوکسورهای اردن و تاجیکستان قبلا مسابقه داده ام و شناخت خوبی از آنها دارم.

وی افزود:مشکلی برای پیروزی بر رقیب بعدی خود ندارم اماامشب فیلم مبارزات حریفم در نیمه نهایی را با کمک کادر فنی تحلیل می کنم تا با آمادگی کامل به میدان بروم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد