بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

محرابی: هر چه در توان داشتم به کار بستم/شرمنده مردم شدم



بازی های آسیایی 2014؛

اینچئون – ایرنا – بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: هر چه در توان داشتم به کار بستم اما باختم و شرمنده مردم شدم.  

سجاد محرابی پس از شکست در برابر جانی بیک علیمخانلی از قزاقزستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر چه در توان داشتم به کار بستم و چیزی کم نگذاشتم اما حریفم قهرمان جهان و برای داوران شناخته شده تر بود.


این بوکسور تیم ملی کشورمان در بازی های آسیایی 2014 ادامه داد: به رغم اینکه در دو راند اول برتر میدان بودم اما در نهایت مسابقه را واگذار کردم .

محرابی افزود: شرمنده مردم شدم اما آنها بدانند چیزی کم نگذاشتم و سعی داشتم برای کشورم مدال آوری کنم.

سجاد محرابی در ادامه رقابت های وزن منهای 75 کیلوگرم بوکس بازیهای آسیایی اینچئون با شکست برابر حریف قزاقستانی از گردونه رقابت ها حذف شد.

محرابی امروز (سه شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی برابر ژانی بیک علیم خانعلی از قزاقستان شکست را پذیرفت و از کسب مدال در این رقابت ها بازماند.

وی در اولین مبارزه خود برابر اسلام رشید از فلسطین به برتری رسیده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد