بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بازی های آسیایی 2014 محرابی: برابر حریف فلسطینی مدارا کردم



اینچئون - ایرنا - بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران گفت: نماینده فلسطین نخستین حریف من در بازی های آسیایی بود و با او مدارا کردم.  

سجاد محرابی نماینده ایران در مبارزات بوکس وزن منهای 75کیلوگرم بازیهای آسیای 2014 امروز (دوشنبه) برابر نماینده فلسطین به برتری رسید.


وی پس از شکست حریف خود در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود: بازی نخست بود و می خواستم با شرایط آشنا شوم.

حریف جوان و خوبی داشتم.

وی تصریح کرد: با این بوکسور به دستور کادر فنی مدارا کردم. این جوان فلسطینی خیلی تلاش کرد، اما من می توانستم در همان راند نخست کار تمام کنم.

ملی پوش بوکس ایران در باره دیدار فردایش با حریف قزاقستانی گفت: تلاش می کنم فردا مقابل نماینده قزاقستان مسابقه خوبی داشته باشم. قبلا یک بار به او باختم و برای جبران به میدان می روم.

سجاد محرابی بوکسور ۷۵کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه خود مقابل «اسلام ارشاد فیدا» از فلسطین قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد