بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

گل‌آرا: چون در فدراسیون جهانی کرسی نداریم حقمان را می‌خورند/ بوکس مافیا دارد


خبرگزاری فارس: گل‌آرا: چون در فدراسیون جهانی کرسی نداریم حقمان را می‌خورند/ بوکس مافیا دارد

داوران حقم را خوردند آب از آب تکان نخورد

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: ما در فدراسیون جهانی کرسی نداریم و به همین دلیل حقمان را به راحتی می‌خورند.  

خبرگزاری فارس: گل‌آرا: چون در فدراسیون جهانی کرسی نداریم حقمان را می‌خورند/ بوکس مافیا دارد

 

فروتن گل‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس در مورد شکست مقابل نماینده تایلند در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: همه دیدند که کاملا داوران چطور حق من را خوردند. به خاطر شکست نمی‌خواهم توجیه کنم، اما بازی را نباختم. همه می‌دانند در ورزش مافیا حکومت می‌کند و در بوکس هم مافیا وجود دارد.

 

وی در ادامه گفت: متاسفانه ما در فدراسیون جهانی کرسی خوبی نداریم و حق ما را به راحتی می‌خورند و هیچ کس صحبت‌های ما را نمی‌تواند به گوش مسئولان فدراسیون جهانی برساند. 15 ماه شبانه‌روز زحمت کشیدم و به خاطر یک ناداوری همه زحماتم به هدر رفت. حالا من مانده‌ام با یک عالمه خاطرات تلخ.

 

نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی گفت: من هر کاری که می‌توانستم انجام دادم. به اعتقاد من باید یک گوشزدی به مسئولان برگزاری مسابقات شود تا این اتفاقات برای بوکسورهای دیگر رخ ندهد. متاسفم از اینکه هیچ کدام از مسئولان ورزش به این موضوع اعتراضی نکردند و تنها خانواده بوکس بود که مثل همیشه پیگیر کارهای خودش بود. اعتراض کادر فنی هم متاسفانه هیچ تاثیری نداشت و آب از آب تکان نخورد.

 

گل‌آرا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم صحبت‌های ما به گوش وزیر ورزش و جوانان و مسئولان کمیته ملی المپیک برسد. من تمام زحماتم را کشیدم و حقم کسب مدال طلا بود. حریف تایلندی بوکسوری نبود که بخواهم مقابل او شکست بخورم اما ناداوری زحماتم را بر باد داد و فقط حسرت به دل ماندم و کسی از حق من در اینچئون دفاع نکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد