بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

دلاوری: مبارزه بدون کلاه کار را سخت‌تر کرده است/ میزبان بودن کره‌ای‌ها اهمیتی برایم ندارد

خبرگزاری فارس: دلاوری: مبارزه بدون کلاه کار را سخت‌تر کرده است/ میزبان بودن کره‌ای‌ها اهمیتی برایم ندارد

در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون

نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: مبارزه کردن بدون کلاه کار بوکسورهای آماتور را سخت کرده، اما با طراحی دستکش‌های جدید آسیب دیدگی کمتر شده است.

   

جاسم دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون، در صحبت‌های خود اظهار داشت: در بازی نخست نماینده چین از همه لحاظ از من برتر بود اما در یک مبارزه سنگین توانستم او را شکست دهم.

 

وی در ادامه گفت: سه‌شنبه با نماینده کره جنوبی مبارزه خواهم کرد. قطعا میزبانی آنها در کسب نتیجه تاثیر خواهد گذاشت اما کاری به میزبانی آنها ندارم. امیدوارم سه‌شنبه روزم باشد و با یک پیروزی دیگر به مرحله بعدی صعود کنم. اگر نماینده کره را به کمک خدا شکست دهم مدال برنز من قطعی خواهد بود.

 

دلاوری در مورد ناداوری که در دیدار فروتن گل‌آرا و نماینده تایلند رخ داد گفت: گل‌آرا بازی را دو بر یک پیش بود و حقش باخت نبود. همه بچه‌ها زحمت کشیدند و یک دل برای کسب نتیجه راهی اینچئون شدند و دست پر برگردند اما متاسفم از اینکه داوران حق‌خوری کردند و گل‌آرا را بازنده اعلام کردند.

 

وی در مورد اینکه مبارزه بدون کلاه آیا مشکل‌ساز نیست گفت: صد در صد مبارزه کردن بدون کلاه مشکل‌ساز است. در حال حاضر به همین دلیل از ناحیه ابرو مصدومیت کوچکی برایم پیش آمده اما خیلی جدی نیست. قانون جدید فدراسیون جهانی شرایط را برای بوکسورهای آماتور سخت کرده است نمی‌دانم بگویم مبارزات جذاب‌تر شده یا خیر.

 

دلاوری در ادامه خاطرنشان کرد: در گذشته با دستکش‌هایی مبارزه می‌کردید که یک مقدار درصد آسیب‌دیدگی بالاتر بود، اما این دوره دستکش‌هایی را طراحی کرده‌اند که آسیب‌ دیدگی کمتر است، اما تنها اتفاقی که می‌تواند در حین مبارزه کردن بدون کلاه رخ دهد این است که اصابت آرنج یا سر به سر شدن بوکسورها می‌تواند حادثه‌ساز شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد