بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مظاهری: مبارزه بدون کلاه تصمیم اشتباهی است/ دنبال کسب بهترین نتیجه هستم


خبرگزاری فارس: مظاهری: مبارزه بدون کلاه تصمیم اشتباهی است/ دنبال کسب بهترین نتیجه هستم

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون

 کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: دلیل مبارزه کردن بوکسورها بدون کلاه را نمی‌دانم، اما تصمیم جالبی گرفته نشده است.

   

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، نهمین دوره از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که علی مظاهری کاپیتان تیم ملی بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس در مورد نخستین حریف خود در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: با تمام قدرت برای کسب مدال به اینچئون آمده‌ام. این مسابقات برای همه کشورهای آسیایی مهم است و همه با تمام قوا برای کسب خوش‌ رنگ‌ترین مدال ورزشکاران خود را اعزام کرده‌‌اند.

 

وی در ادامه گفت: در نخستین دیدار باید با نماینده مغولستان مبارزه کنم و شناخت زیادی از او ندارم. تقریبا حریفان سر سخت در دو گروه تقسیم شده‌اند و همه نفرات برای کسب مدال آمد‌ه‌اند. امیدوارم با آمادگی بدنی خوبی که دارم بتوانم بهترین نتیجه را در اینچئون کسب کنم.

 

مظاهری در مورد قانون جدید فدراسیون بوکس گفت: طبق تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی مبارزات بوکس آماتور نیز بدون کلاه برگزار می‌شود و به اعتقاد من درصد آسیب‌ دیدگی بین ورزشکاران بالا رفته است. دلیل این تصمیم را نمی‌دانم اما به اعتقاد من تصمیم جالبی گرفته نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد