بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

محرابی: برایم نام و ملیت حریف تفاوتی ندارد. ( ۵ مهر ۱۳۹۳ )

به گزارش سایت رسمی بوکس و به نقل از تسنیم، سجاد محرابی اظهارداشت: برایم فرقی نمی‌کند بوکسورها از قزاقستان آمده‌اند یا از کره مریخ! هر کسی که روبرویم قرار بگیرد حریف است و تنها به غلبه بر او فکر می‌کنم. به مردم کشورم قول می‌دهم که غفلت نمی‌کنم و با هوشیاری به مصاف حریفان خواهم رفت. برای تفریح و یا گردش هم به اینچئون نیامدم و نقش توریست را نیز ایفا نخواهم کرد. تا جایی که بدنم اجازه دهد مشت می‌زنم تا برای کشورم افتخار‌آفرینی کنم.

  

، وی ادامه داد: به شخصه به قرعه و مشکلات داوری نیز اعتقادی ندارم و معتقدم اگر به دنبال این حرف‌ها باشی ضرر خواهی کرد. اگر به دنبال کسب مدال هستی باید از ابتدا اینگونه فکر کنی که باید از سد تمام حریفان با قدرت بگذری و به سکو برسی. مسائل داوری هم همیشه بوده و خواهد بود. در بوکس باید با داورها هم مبارزه کنی و به نحوی عمل کنی که نتوانند حقت را نادیده بگیرند.


ملی‌پوش 75کیلوگرم کشورمان عنوان کرد: از مسئولان ممنونم که پاداش هایی را برای نفرات موفق تعیین می‌کنند اما شخصا اینگونه فکر می‌کنم که هیچ چیز ارزش عمر آدم را ندارد. هزار میلیارد هم جایزه بدهند عمر رفته برنمی‌گردد پس بهتر است به هدفی که می‌خواهیم برسیم تا بعدا افسوس موقعیت فراهم شده را نخوریم.


چندین ماه است نتوانستم خانواده و فرزندانم را درست ببینم و از آنها خیلی دور بودم. امیدوارم بتوانم جواب این سختی‌هایی که کشیده‌ام را ببینم و برای کاروان ایران و علی‌الخصوص تیم بوکس نیز مثمرثمر باشم.


محرابی تصریح کرد: کم کاری در ذاتم نیست و قول می‌دهم تا لحظه آخر برای پرچم کشورم بجنگم. تک تک ملی‌پوشان بوکس اینگونه فکر می‌کنند و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد. البته این که من امید اول مدال آوری هستم نوعی شوخی است و خودم این موضوع را قبول ندارم. البته معتقدم نه تنها در آسیا بلکه در جهان نیز شانس رسیدن به موفقیت را دارم اما هیچ قولی درمورد مدال نمی‌دهم. سطح مسابقات آسیایی همچون رقابت‌های جهانی است و نمی‌توان به راحتی در مورد آن حرف زد. در این چند ماهه تدارک خوبی دیدم و از تمرینات راضی هستم و وضعیت خوبی هم دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد