بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بازیهای آسیایی 2014 ؛ روزبهانی: برای کسب مدال طلا به اینچئون آمده ام




اینچئون - ایرنا - بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم ملی ایران گفت: برای من مهم نیست که در مرحله بعد با چه کسی مسابقه دارم چرا که به اینچئون آمده ام که طلا بگیرم.  

احسان روزبهانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مبارزه امروز برابر حریف بوتانی سعی کردم که مسابقه را کنترل کنم چرا که قصد داشتم بیشتر با فضای سالن آشنا شوم.


وی اظهار داشت: بوکسور بوتانی حریف خوبی بود و من هم به دنبال ناک اوت کردم او بودم اما او خیلی مقاومت کرد و در کل به خودم فشار نیاوردم.

روزبهانی ادامه داد: در مرحله بعدی حریف قزاقستانی را که قهرمان المپیک لندن است را پیش خواهم داشت و به احتمال فراوان در صورت راه یافتن به فینال با او روبرو خواهم شد.

وی یادآور شد: امروز (جمعه) کمی دیر به سالن را رسیدم و برای مبارزه با حریف بوتانی خودم را گرم نکردم و در بین مسابقه کمرم گرفته که البته مشکلی نیست.

احساس روزبهانی در نخستین مسابقه خود در این دوره از رقابت ها تاشی نوربو از بوتان را شکست داد.

روزبهانی روز یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها به مصاف نماینده هند می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد