بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

گل‌آرا: کسب مدال اینچئون خیلی از مشکلاتم را کم می‌کرد/ داوران این فرصت را از من گرفتند

 خبرگزاری فارس: گل‌آرا: کسب مدال اینچئون خیلی از مشکلاتم را کم می‌کرد/ داوران این فرصت را از من گرفتند

نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: کسب مدال بازی‌های آسیایی خیلی از مشکلاتم را کم می‌کرد اما داوران این فرصت را از من گرفتند. 

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، فروتن گل‌آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی بوکس پس از شکست مقابل نماینده تایلند در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون، گفت: مدال بازی‌های آسیایی خیلی از مشکلاتم را کم می‌کرد. در مبارزه با حریف تایلند راند سوم برنده بودم، اما چون داوران دوست نداشتند در دور دوم با کره جنوبی میزبان مسابقات مبارزه کنم امتیازم را ندادند به همین دلیل بازنده میدان شدم.

 

وی در ادامه گفت: یکی از شانس‌های مسلم مدال بودم. چندین سال است در تیم ملی بوکس زحمت می‌کشم و با کسب مدال اینچئون وضعیتم بهتر می‌شد، اما داوران این مهم را از من گرفتند.

 

گل آرا در پایان خاطرنشان کرد: داوران فرصت کسب آخرین مدال را از من گرفتند. این اتفاق در حالی رخ داد که برنده واقعی مبارزه بودم. متاسفانه ناداوری برای ما عادت شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد