بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

قاسمی پور: برای آغاز رقابت های بوکس آماده هستم


اینچئون - ایرنا - ملی پوش وزن 69 کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران گفت: از نظر آمادگی در شرایط خوبی برای آغاز مسابقات بوکس بازی های آسیایی هستم.  

امین قاسمی پور در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: برای من قرعه رقابت های بوکس فرقی ندارد و برای رویارویی با هر حریفی آماده هستم.


وی با بیان اینکه تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ام، گفت: برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش زیادی کرده ام و امیدوارم در رقابت ها نیز موفق عمل کنم تا مزد زحمات خود را بگیرم.

ملی پوش بوکس کشورمان تصریح کرد: می خواهم از تجربیات این سال ها استفاده کرده و به مدال این دوره بازی های آسیایی برسم.

وی در باره حریفان خود گفت: در وزن من علاوه بر دو بوکسور ازبک و قزاق، سه نماینده از کشورهای چین، تایلند و کره جنوبی میزبان حضور دارند که حریفان قدرتمندی هستند. اما برای رویارویی با آنان آماده هستم.

مسابقات بوکس هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون از فردا (چهارشنبه) آغاز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد