بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بازی های آسیایی 2014 ، گل آرا: بدون توجه به نام حریف روی رینگ می روم


اینچئون - ایرنا - نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: در بازی های آسیایی رقبای سختی را پیش رو دارم اما بدونتوجه به نام حریف روی رینگ می روم .  

فروتن گل آرا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود: وقت آن رسیده تا از تجربیات چند ساله خود در تیم ملی استفاده و مدال کسب کنم . تنها هدف من در این بازی ها کسب مدال است .

 

وی اظهار داشت: اولین حریف من از بوکسورهای خوب کشور تایلند است و می دانم کار سختی را پیش رو دارم.

 

گل آرا ادامه داد: بدون توجه به نام حریف به روی رینگ خواهم رفت چرا که کسب مدال برای من مهم و در زندگی من هم تاثیر گذار خواهد بود.

 

وی گفت: شاید بازیهای آسیایی 2014 اینچئون آخرین حضور من در بازی های آسیایی باشد و به همین دلیل می خواهم مدال بگیرم.

 

فروتن گل آرا در وزن 60 کیلوگرم در ساعت 13:30 امروز(چهارشنبه) به مصاف نماینده تایلند می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد