بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بازهم کوتاهی صداوسیما/ضرغامی می‌توانست روحیه بوکسورها را بالا ببرد

خبرگزاری فارس: دانشمند‌فرد: دلیل دعوت نشدن ناطق به جلسه‌ روسای فدراسیون‌ها را نمی‌دانیم!

دانشمند‌فرد: دلیل دعوت نشدن ناطق به جلسه‌ روسای فدراسیون‌ها را نمی‌دانیم!

دبیر فدراسیون بوکس گفت: نمی‌دانیم که چرا ناطق نوری به جلسه‌ روسای فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی که توسط رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شده بود دعوت نشده است.

  

علی دانشمندفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد زمان اعزام تیم ملی بوکس به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون، گفت: تیم ملی بوکس تا روز پنجشنبه بعد از ظهر تمرینات خود را پیگیری می‌کند و روز جمعه راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد. در حال حاضر با تمریناتی که ملی پوشان در طول این مدت سپری کرده‌اند از شرایط ایده‌آلی برخوردار هستند و همه ما امیدواریم که خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را در کره جنوبی کسب کنند.

وی در ادامه افزود: ناطق‌نوری در نشست خبری نیز اعلام کرد که بوکسورهای ما توانایی کسب مدال را دارند اما رنگ مدال مشخص نیست. به اعتقاد من نفرات حاضر در اردوی تیم ملی با تمریناتی که انجام داده‌اند توانایی کسب مدال در اینچئون را دارند. به قول معروف ملی پوشان ما برای زنگ تفریح به اینچئون اعزام نمی‌شوند و حتماً به دنبال کسب خوش رنگ ترین مدال هستند.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان کمیته ملی المپیک در طول این مدتی که اردوهای تیم ملی برگزار می‌شود تمام امکانات را برای برگزاری یک اردوی ایده‌آل مهیا کردند و در اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی کمک بزرگی به فدراسیون کردند. از این به بعد همه چیز بستگی به قرعه و تلاش ملی پوشان بستگی دارد. البته ناگفته نماند که بوکس رشته تک‌ حذفی است و در بازی‌های آسیایی همه بهترین‌های آسیا حضور خواهند داشت. ملی پوشان ما   واقعاً کار سختی را دارند؛ چرا که بهترین‌های بوکس دنیا در آسیا فعال هستند.

وی در پایان از رئیس صدا و سیما گلایه کرد و گفت: روز گذشته ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما با تمام رؤسای فدراسیون‌های اعزامی به اینچئون جلسه‌ای را برگزار کرده و موضوع جلسه در رابطه با پوشش تصویری مسابقات بوده است، اما متأسفانه نمی‌دانیم که چرا احمد ناطق نوری به این جلسه دعوت نشده بود. فدراسیون بوکس با توجه به شرایط فرهنگی و سیاسی که دارد،‌ در تلاش است که مجوز پخش مسابقات بوکس را دریافت کند،‌ به اعتقاد من این بهترین فرصت بود تا مسئولان صدا و سیما برای موفقیت در این تصمیم مار را یاری کنند، اما متاسفانه در جلسه‌ای که همه رؤسای فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی حضور داشتند احمد ناطق نوری به این جلسه دعوت نشده است. این کمترین کاری بود که می‌توانستند برای بالا رفتن روحیه ملی‌پوشان انجام دهند که متأسفانه یک مقدار کم‌لطفی شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد