بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

کادر فنی تیم ملی به کار خود ادامه می دهد مدیر تیم های ملی بوکس: سهمیه المپیک برای این فدراسیون خوشبختی نمی آورد

دوشنبه ۲۳-فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- چند سال است پشتوانه سازی انجام نشده است اما بیش ازیکسال است که پشتوانه سازی را شروع کرده ایم وهم اکنون تیمهای جوانان ونوجوانان ما فعال هستند.مدیر تیم های ملی بوکس ایران روز دوشنبه «بودجه و پشتوانه سازی» را نیاز بوکس ایران دانست و گفت: کسب سهمیه المپیک برای این فدراسیون خوشبختی نمی آورد و نهایت آرزو نیست.


برپایه این گزارش وبه نقل از ایرنا، «روح اله حسینی» گفت: در نشست رئیس فدراسیون بوکس با اعضای کادر فنی مقرر شد تا علیرضا استکی و همایون امیری به کار خود در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان همچنان ادامه دهند و اکبر احدی نیز در تیم نیمه حرفه ای حضور داشته باشد. 

وی گفت: حسین نهرودی از بزرگان بوکس ایران نیز در مسابقات انتخابی چین حضور داشت و بر تمرینات بوکسورها نظارت کرد و قرار است گزارش خود را در اختیار مسوولان فدراسیون قرار دهد.


مدیر تیم های ملی بوکس ایران با اشاره به اینکه تیم ملی ایران با همین کادر فنی در آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار می شود، شرکت می کند، گفت: تیم های چین، قزاقستان، ازبکستان، اوکراین و چند کشور دیگر که نفوذ زیادی در فدراسیون جهانی و داوری ها دارند، سهمیه المپیک را گرفته اند و در مسابقات انتخابی جمهوری آذربایجان شرکت نمی کند.


وی در مورد دلایل ناکامی تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی چین، گفت: تیم ایران به دلیل مشکلات مالی و البته برخی کارشکنی های داخلی که اکنون برطرف شده است، نتوانست حتی در یک تورنمنت بین المللی شرکت کند و نفرات جدید این تیم که سابقه مبارزه ملی نداشتند، بدون تجربه ملی در رویداد مهم انتخابی شرکت کردند.


مدیرتیم های ملی ادامه داد: سه بوکسور مدال آور و اصلی ما، احسان روزبهانی که قبلا سهمیه را کسب کرده است، جاسم دلاوری مصدوم و علی مظاهری در ترکیب حضور نداشتند. این مساله را در نظر بگیرد که در سال های اخیر مدال های بین المللی مهم ما را این سه بوکسور کسب کرده اند.


وی افزود: حق مسلم سجاد محرابی و سالار غلامی در مبارزه با حریفان از بین رفت و گرنه به دو سهمیه دیگر می رسیدیم.

حسینی تصریح کرد: در دیگر اوزان بهانه ای وجود ندارد و بوکسورهای ما عملکرد خوبی نداشتند و مغلوب بوکسورهای دیگر کشورها شدند.


وی با اشاره به اینکه در صورتی عدالت در داوری ها رعایت می شد، تیم ایران به دو سهمیه دیگر المپیک دست می یافت، گفت: کسب سهمیه باعث خوشبختی فدراسیون بوکس نمی شود.

قهرمان اسبق سنگین وزن آسیا، گفت: چند سال در پشتوانه سازی فعالیت نشده بود، اما از یک وسال نیم قبل برنامه ریزی هایی برای پشتوانه سازی بوکس ایران صورت گرفته است و اکنون تیم های نوجوانان و جوانان ما در شرایط خوبی قرار دارند و یقین دارم می توانند تا چندسال آینده، خلاء موجود را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه قصد اعتراض به مدیران ورزش کشور را ندارد، گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز محدودیت های مالی دارند و این مساله را می دانیم، اما در مقاطعی که به المپیک و بازی های آسیایی نزدیک می شویم باید نگاه ویژه ای به ورزش شود.


حسینی افزود: هزینه حضور تیم ملی در چند ماه اردوی داخلی بیش از پنج میلیارد ریال است که باید به آن مخارج تیم نیمه حرفه ای را هم اضافه کرد که بخش اعظمی از بودجه صرف همین اردوهای داخل ایران شد.


وی ابراز امیدواری کرد که ورزش ایران با رسیدن به شرایط مالی مناسب بتواند برابر کشورهایی که در ورزش جهان دارای جایگاه ویژه ای هستند، رقابت نزدیکی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد