بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

آغاز مبارزات بوکس انتخابی المپیک؛ مشتزنان ایران رقبای خود را شناختند/ ناوی و اسماعیل زاده نخستین نمایندگان ایران

جمعه ۶- فروردین-۹۵
بهنام دوستدار- امروز تنها یک روز مانده به آغاز رقابتهای بوکس انتخابی المپیک مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت های قاره ای کسب سهمیه المپیک ریو در چین برگزار شد و طی آن مشتزنان کشورمان حریفان خود را شناختند. 

فردا (شنبه) در دور نخست این رقباتها نمایندگان اوزان52 و60 تیم ملی کشورمان به روی رینگ میروند.


بنابراین گزارش وبه نقل ازایسنا، رقابت های بوکس کسب سهمیه المپیک 2016 ریو با حضور 190 بوکسور از 30 کشور از امروز(جمعه) در شهر کیانان چین آغاز می شود و پویان ناوی و دانا اسماعیل زاده دو نماینده ایران هستند که نخستین دیدارهای تیم ملی بوکس ایران در این رقابت ها را برگزار می کنند.


پویا ناوی نماینده وزن 52 کیلوگرم ایران در دور نخست با "چارلس فائوما" از جزیره پیتکایرن(واقع در اقیانوسیه) دیدار می کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده چین خواهد رفت. در این وزن 23 بوکسور حضور دارند.


دانا اسماعیل زاده نیز در 60 کیلوگرم بوکسوری از کره جنوبی را پیش رو خواهد داشت. در این وزن نیز 20 بوکسور حضور پیدا کرده اند.


طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس(آیبا)در رقابت های قاره ای کسب سهمیه المپیک چین در هر وزن سه بوکسور و در مجموع 30 بوکسور جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.


در ادامه این رقابتها در وزن 56 کیلوگرم آرمین امجدیان رو در روی "اوموربیک" بوکسور قرقیزستانی قرار می گیرد.


در 64 کیلوگرم اسماعیل ارمشی با "شاکنوف ارمک" از کشور قرقیزستان مبارزه می کند.سجاد کاظم زاده در 69 کیلوگرم با "آندور" از جزیره پیتکایرن(واقع در اقیانوسیه) دیدار خواهد کرد.


سجاد محرابی بوکسور وزن 75 کیلوگرم ایران در دور نخست رو در روی"شابوس" ار تاجیکستان قرار می گیرد. سالار غلامی در 91 کیلوگرم با قرعه استراحت مواجه شده و در دور دوم باید به مصاف برنده دیدار بوکسورهای چین و کره جنوبی برود. در وزن +91 کیلوگرم عبدالمجید سپهوند کاپیتان تیم ملی بوکس ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده است.


هدایت تیم ملی بوکس ایران بر عهده علیرضا استکی است و همایون امیری به عنوان مربی او را همراهی خواهد کرد.


تیم ایران در اوزان 49 و 81 کیلوگرم نماینده ای به این مسابقات اعزام نکرده است. پیش از این قرار بود تیم ایران با ترکیب کامل 10 نفره در این مسابقات حضور پیدا کند اما روز گذشته فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) طی نامه ای به فدراسیونهای بوکس اعلام کرده است کشورها از اعزام بوکسورهایی که در آن وزن سهمیه کسب کردند، خودداری کنند و با توجه به کسب سهمیه المپیک در وزن ۸۱ کیلوگرم توسط احسان روزبهانی، مجید حاج عباسی، نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی از این اعزام بازماند.


همچنین امید احمدی صفا، بوکسور وزن ۴۹ کیلوگرم تیم ملی است که با توجه به اینکه سال گذشته در مسابقات رسمی دیگری (رزمی) شرکت کرده بود، فرصت حضور در رقابت‌های چین را نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد