بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

نباید کاسه کوزه‌ها سر انصاری شکسته شود/ مظاهری: اگر این روند ادامه داشته باشد، بوکس نابود می‌شود


اطلاعات غلط به ناطق‌نوری می‌دهند

3- تیر-95
بهنام دوستدار- کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: انصاری کمتر از یک ماه مسئولیت تیم ملی را بر عهده داشت و اصلا نباید کاسه کوزه‌ها را سر او شکسته شود.

...

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتایج ضعیفی که تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی جهان کسب کرد، اظهار داشت: در آذربایجان تمام نفراتی که در طول این مدت شانس رسیدن به المپیک را از دست داده بودند حضور پیدا کردند تا در آخرین فرصت شانس کسب سهمیه را به دست بیاورند. متأسفانه از بین هشت بوکسوری که تیم ملی ایران به این مسابقات اعزام کرده بود ما هیچ سهمیه‌ای نتوانستیم کسب کنیم. 

 

وی در ادامه افزود: احسان روزبهانی تنها بوکسوری است که در رقابت‌های APB سهمیه کسب کرده و شاید اگر او هم در این رقابت‌ها حضور پیدا می کرد برای رسیدن به سهمیه المپیک کار سختی را پیش رو داشت. به هر حال امیدوارم ملی‌پوشانی که در مسابقات APB حضور دارند بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

مظاهری در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: این شکست‌ها هیچ ارتباطی به انصاری ندارد و ما نمی‌توانیم به او خرده بگیریم. انصاری مسئولیت تیم ملی را نباید در شرایط فعلی بر عهده می‌گرفت و در واقع با این کار فداکاری کرد و شجاعت خود را نشان داد. من نمی‌دانم او قول سهمیه داده یا خیر اما، وی کمتر از یک ماه مسئولیت تیم ملی را بر عهده داشت و اصلا نباید کاسه کوزه‌ها را سر او بشکنیم. البته ناگفته نماند که ناطق نوری نیز مسئول این شکست نیست.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: باید ناکامی‌های اخیر در شورای فنی بررسی شود و مشکل را پیدا کند. اگر این روند ادامه داشته باشد بوکس نابود خواهد شد. البته در مورد ملی‌پوشان هم نمی‌توانیم ایرادی بگیریم چون آنها توانایی‌های خود را نشان دادند. به هر حال فدراسیون با شرایط مالی که دارد نتوانست آنها را پیش از اعزام به مسابقات جهانی به تورنمنت‌های مختلف اعزام کند. در نتیجه آنها با آمادگی که در اردوها کسب کرده بودند راهی آذربایجان شدند.

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های خود، گفت: به نظرم آنهایی که اطلاعات غلط به رئیس فدراسیون بوکس می‌دهند باید بدانند که راه را اشتباه می‌روند. چنین مشاوره‌هایی باعث سقوط بوکس می‌شود. آنهایی که برای ماندن و رفتن مربیان اطلاعات غلط به ناطق نوری می‌دهند باید دست از این کارها بردارند. به نظرم باید فدراسیون از جوان‌ترهایی که در دوران قهرمانی افتخارآفرینی کرده‌اند استفاده کند. امثال محمد ستارپور باید در کنار تیم ملی بوکس باشد.

قهرمان سابق بازی‌های آسیایی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: من طی مصاحبه‌های قبل صحبت‌هایی را مطرح کرده بودم که گویا برخی‌ها از صحبت‌های من ناراحت شدند. من باز هم می‌گویم اگر تیم ملی قزاقستان و ازبکستان با هشت مربی راهی مسابقات مختلف می‌شود سرانجام آن اعزام‌ها می‌شود هفت مدال طلای آسیایی اما نگاه کنید وقتی تیم ملی ایران به مسابقات اعزام می شود 6 تا 7 مربی کنار تیم ملی اعزام می‌شوند. اما ثمره این اعزام‌ها چیست؟ قزاقستان با آن روال پیش می‌رود و در المپیک هم نتایج خوبی را کسب می‌کند اما ما روش‌مان کاملا غلط است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد