بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

روزبهانی: پولی نگرفته ام و کسی هم پیگیری نکرده است

13-اردیبهشت-95
بهنام دوستدار- تنها خواسته من از فدراسیون برای کسب نتیجه مطلوب در بازی های المپیک 2016 ریو فراهم آوردن حریفان تمرینی است و هیچ درخواست دیگری از آنها ندارم.
احسان روزبهانی در حالی قرار است به مسابقات المپیک ریو اعزام شود که معتقد است هیچگونه دریافتی از فدراسیون نداشته است.

براساس این گزارش وبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان احسان روزبهانی عضو تیم ملی بوکس و دارای سهمیه المپیک 2016 ریو گفت: متاسفانه در طول 2 سال گذشته نه تنها هیچگونه دریافتی از فدراسیون نداشته ام بلکه پیگیری هایم به نتیجه ای نرسیده است. 

روزبهانی افزود در طول یک سال گذشته بسیار مورد بی مهری های فدراسیون قرار گرفتم به گونه ای که کمترین توجه ای به بنده دریغ می شود و حتی در حال حاضر و در حین تمرینات آمادگی تیم ملی با عقد قرارداد با یکی از رستوران های شهر، خود به تهیه غذا برای خویش می پردازم.


عضو تیم ملی بوکس ادامه داد: متاسفانه ملی پوشان بوکس کشورمان از دریافت هرگونه حقوق و پرداخت مادی محروم هستن.

روزبهانی گفت: در حال حاضر تنها خواسته من از فدراسیون برای کسب نتیجه مطلوب در بازی های المپیک 2016 ریو فراهم آوردن حریفان تمرینی است و هیچ درخواست دیگری از آنها ندارم.


عضو تیم ملی بوکس اظهار کرد: پس از آخرین مسابقه ام برای دفاع از کمربند جهانی خود که نتوانستم به نتیجه مطلوب دست یابم وارد اردوی آمادگی شدم.

روزبهانی افزود: مصاف با بوکسوری از ایرلند در 1 خرداد را در برنامه داشتم که لغو شد چرا که در فاصله حدود 100 روز مانده به المپیک برزیل برای کسب آمادگی هرچه بیشتر می بایست در مسابقات 3 رانده شرکت کنم.


عضو تیم ملی بوکس ادامه داد: باز هم تکرار می کنم تنها خواسته ام از فدراسیون برگزاری اردوهای مشترک با دیگر کشورها و حضور در رقابت های مختلف برای کسب آمادگی حضور در المپیک است و درخواست دیگری ندارم تا بتوانم با موفقیت، پاسخگوی محبت های هموطنان خویش باشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
دیگ بخار سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:29 ق.ظ http://steampot.ir

خیلی مطلب خوبی بود با تشکر از زحمات شما

علی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:20 ق.ظ

به نظرم یه کانال تو تلگرام بزن مطالب بلاگتو توش بزار ادرسشم بزار اینجا که عضو شیم

برخی دوستان اخبار وگزارشهای منتشره در وبلاگ را در گروهها و کانالهای بوکس منتشر مینمایند ضمنا گزارشهای اختصاصی وخبرهای ویژه بوکس را در صفحه فیس بوک اینجانب بهنام دوستدار میتوانید بخوانید.سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد