بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مربی بوکس حرفه‌ای ایران :شاید در اوزان میانی سهمیه المپیک کسب کنیم/ بعد از المپیک باید جوانگرایی کنیم نه الان

29-فروردین-95
بهنام دوستدار- احدی میگوید درشرایط فعلی نتیجه‌گیری روزبهانی در رقابتهای پیش رو برای دستیابی به اولین مدال المپیک در رشته بوکس مهمترین هدف جامعه بوکس ایران است.


اکبر احدی، مربی تیم ملی بوکس ایران در مسابقات حرفه‌ای در خصوص اینکه آیا ما شانس کسب سهمیه المپیک را در مسابقات جهانی داریم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه به بالا بودن سطح مسابقات جهانی آذربایجان و عدم نتیجه گیری تیم ملی بوکس در مسابقات آسیایی چین اعضای تیم ملی از روحیه خوبی برخوردار نیستند و نیاز به یک شوک دارند، کسب سهمیه در مسابقات جهانی کمی مشکل است ولی ما در اوزان میانی شاید بتوانیم یک سهمیه کسب کنیم. 

 

وی افزود: با توجه به میانگین بالای تیم ملی در مسابقات آسیای چین ما آنطوری که باید جوانگرایی نکرده‌ایم و تنها از بوکسورهایی استفاده کرده‌ایم که تجربه میادین بین‌المللی را نداشته‌اند، اکنون که کمتر از 45 روزمانده به مسابقات جهانی وقتی در اختیار نداریم که بخواهیم از جوانان استفاده کنیم، بعد از اتمام المپیک باید برای جوانگرایی اقدامات لازم صورت گیرد و از بوکسورهای رده جوانان برای جوانگرایی استفاده کنیم.


احدی شرایط روزبهانی را مناسب خواند و تصریح کرد: روزبهانی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمرینات بدنسازی و فنی را انجام می‌دهد و شرایط خوبی را پشت سرگذاشته تا با قدرت بتواند در برابر حریف ایرلندی خود در امریکا که یکی از حریفان او در المپیک هم خواهد بود حاضر شود، روزبهانی در المپیک برای رسیدن به اولین مدال المپیک ایران حریفان سرسختی را پیش رو دارد از اصلی‌ترین حریفان او در این مسابقات می‌توان به بوکسورهای روسیه، قزاقستان، ازبکستان و همین حریف ایرلندی اشاره کنم.


مربی بوکس حرفه‌ای ایران در خصوص دوری از اردوهای تیم ملی بوکس و اینکه آیا تمایلی به حضور در تمرینات دارد گفت: من به آن وظایفی که از سوی فدراسیون برایم تعیین شده را انجام می‌دهم و اگر نیازی به من در تمرینات تیم ملی باشد حضور پیدا خواهم کرد ولی آنچه از همه مهم‌تر به نظر می‌رسد نتیجه‌گیری احسان روزبهانی در المپیک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد