بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

دانشمندفر: مافیا گریبان بوکس ایران را گرفت


20-فروردین-94
بهنام دوستدار-دبیرفدراسیون می گوید مافیای پشت پرده بوکس باعث ناکامی ایران در دست یابی به سهمیه المپیک شد.مسائلی که در ورزش بوکس درجهان وجود دارد، حاکی از وجود مافیای پشت پرده است که در این رقابت ها هم گریبان ما را گرفت.  

بنابراین گزارش وبه نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا دانشمندفر دبیر فدراسیون بوکس در گفت و گو با رادیو گفت: تیم ملی از چهارم تا پانزده فروردین ماه در شهر کیانان چین، برای کسب سهمیه المپیک ریو، حضور پیدا کرد. تیم هایی از آسیا و اقیانوسیه در این مسابقات شرکت داشتند و سطح مسابقات نیز بالا بود. هیچ یک از هشت وزنی که به این مسابقات اعزام کردیم موفق به کسب سهمیه نشدند. در دو وزن ورزشکاران ما صد در صد امتیاز بازی را گرفته بودند ولی با ناداوری حق آن ها پایمال شد. فیلم های این مسابقات هم موجود است و روی سایت فدارسیون قرار خواهد گرفت.


وی اضافه کرد مسائلی که در ورزش دنیا به خصوص بوکس وجود دارد، حاکی از وجود مافیای پشت پرده است که در این رقابت ها هم گریبان ما را گرفت. نداشتن کرسی بین المللی، صدمات این چنینی را به بوکس ایران می زند و به راحتی حق ورزشکاران ایرانی زیر پا گذاشته می شود.

دانشمندفر درخصوص معرفی نکردن استکی به عنوان سرمربی تیم ملی افزود اکنون فدارسیون رهبری دو تیم APB وAOB را بر عهده دارد که مسئولیت آنها را به احدی و استکی دادند. مسئولین، انتخاب سرمربی تیم ملی را به پس از کسب سهمیه المپیک و مشخص شدن تیم اصلی موکول کرده اند.


دبیر فدراسیون بوکس بیان کرد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، حمایتی صد در صدی از فدراسیون داشته اند. معتقدم باید تغییراتی کلی در بخش مربیان تیم ملی و کادر فنی انجام شود. اما در این فاصله اندکی که تا المپیک داریم این کار منطقی به نظر نمی رسد؛ پس از مسابقات المپیک این اقدامات را انجام خواهیم داد و حتی صحبت مربیان خارجی برای تیم های پایه به میان آمده است.


دانشمدفر درباره وضعیت احسان روزبهانی خاطر نشان کرد احسان تمرینات خود را انجام می دهد. گویا برای او دعوت نامه ای از آمریکا آمده است که در این باره باید با کادر فنی گفتگو کنیم که آیا این دعوت لطمه ای به مسابقات اردیبهشت ماه وارد می کند یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد