بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

"فدراسیون بوکس هیچ حمایتی از ملی‌پوشان نکرد/ " انتقاد ملی‌پوش بوکس از فدراسیون: بی‌تفاوت شده‌اند


چهارشنبه ۱۸-فروردین-۱۳۹۵
بهنام دوستدار- نماینده سنگین وزن تیم ملی ایران می‌گوید در طول چندین ماه اردو یک تورنمنت هم نرفتیم فقط یک سفر برای اردوی تدارکاتی به اوکراین داشتیم که به نظرم نرفتن به آن اردو بهتر بود وی افزود فدراسیون بوکس هیچ حمایتی از ملی‌پوشان برای موفقیت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی انجام نداد.

براساس این گزارش وبه نقل از ایسنا، مجید سپهوند در مورد نتایج بدست آمده توسط بوکسورهای ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: متاسفانه شرایط به هیچ عنوان برای حضور بوکسورهای ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک فراهم نبود و با دست خالی به مصاف حریفان رفتیم. 

او افزود: حداقل در مورد خودم باید بگویم کسب نکردن سهمیه من فقط به خاطر نداشتن حریف تمرینی بود. من 6 ماه در اردوی تدارکاتی بودم ولی 6 بار مقابل حریفی تمرینی قرار نگرفتم. فقط یک سفر برای اردوی تدارکاتی به اوکراین داشتیم که به نظرم نرفتن به آن اردو بهتر بود.


بوکسور سنگین وزن ایران با اشاره به اینکه تمام حریفانش با قدرت پا به رقابت‌های انتخابی المپیک گذاشته بودند، گفت: در حالی که حریفان من با بهترین شرایط پا به رقابت‌های انتخابی المپیک گذاشته بودند، من با دست خالی و بدون آماده‌سازی مناسب در این رقابت‌ها شرکت کردم.


سپهوند تصریح کرد: فدراسیون هیچ حمایتی از بوکسورهای تیم ملی انجام نداد و بدون هیچ امکانات و شرایط مناسبی ملی‌پوشان را عازم رقابت‌های انتخابی المپیک کرد. من این سوال را می‌پرسم که چه حمایتی از بوکسورها شده که انتظار کسب سهمیه المپیک دارید؟ وقتی که هیچ چیزی در اختیار ملی‌پوشان نگذاشته‌اید چه انتظاری برای موفقیت دارید؟

او با بیان اینکه نباید از بوکسورها انتظار معجزه داشت، گفت: در طول ماه‌هایی که در اردوی تدارکاتی حضور داشتیم حتی یک ریال هم به ملی‌پوشان داده نشد. وقتی تورنمنت‌های برون مرزی حذف می‌شود، وقتی هیچ حریف تمرینی برای بوکسورها وجود ندارد، وقتی بوکسورها را با دستان خالی عازم مسابقات می‌کنید نباید انتظار شق‌القمر داشته باشید.


ملی‌پوش بوکس ایران افزود: با تمام کاستی‌هایی که داشتیم کادر فنی تیم ملی تمام تلاش خود را به کار بست تا بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کند. مربی تیم ملی حتی از جیب خود برای بوکسورها هزینه می‌کرد و اگر برای این کادر، امکانات مناسبی را فراهم می‌کردند قطعا می‌توانستیم موفق باشیم. علی استکی به عنوان مربی تیم ملی فقط سه ماه در کنار ما حضور داشت و نباید از او انتظار معجزه داشت.


او تصریح کرد: من تا یکی قدمی کسب سهمیه المپیک رفتم و با اینکه مدال برنز مشترک را نیز گرفتم ولی با شکست در مرحله رده‌بندی از رسیدن به المپیک بازماندم. مطمئن باشید اگر در شرایط خوبی پیش از این رقابت‌ها قرار می‌گرفتم قطعا سهمیه المپیک را کسب می‌کردم.


سپهوند با اشاره به اینکه حرفهایش تاثیری در عملکرد فدراسیون در حمایت از بوکسورها ندارد، گفت: می‌دانم که هر حرفی بزنم تاثیری در تغییر رویکرد فدراسیون ندارد. متاسفانه حرفهایم در گوش کسانی که دیگر بی‌تفاوت شده‌اند و اهمیتی به بوکسورها نمی‌دهند، نخواهد رسید.


ملی‌پوش بوکس ایران در پایان خاطر نشان کرد: احتمالا با این شرایط من نیز به سوی بوکس حرفه‌ای روی بیاورم تا حداقل از نظر مالی شرایط بهتری پیدا کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد