بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

رقابتهای بوکس آسیا –اقیانوسیه انتخابی سهمیه المپیک : امروز چهارنماینده بوکس ایران به روی رینگ میروند


گزارش اختصاصی بهنام دوستدار 10- فروردین- 95
درادامه رقابتهای بوکس انتخابی المپیک ریو2016 در چین، فردا چهار ملی پوش کشورمان به میدان میروند.


بنابراین گزارش سجاد محرابی وسجاد کاظم زاده که هرکدام با یک قرعه استراحت ویک پیروزی در مرحله یک چهارم این بازیها قرار دارند درصورت پیروزی در دیدار امروز به نیمه نهایی صعود خواهند کرد. 

درادامه این پیکارها سالار غلامی ومجید سپهوند دو نماینده سنگین وزن بوکس ایران هرکدام با یک قرعه استراحت در مرحله یک هشتم قرار دارند این دونماینده اوزان 91- و91 + با یک پیروزی به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود می کنند.


برپایه این گزارش تا به امروز 6 مشتزن ایرانی به روی رینگ رفته اند که 3 پیروزی و4 شکست حاصل آن بوده است.


پیش از این ناوی، امجدیان، اسماعیل زاده و ارمشی به ترتیب نمایندگان اوزان 52 ، 56 ،60 ،64 تیم ملی کشورمان با قبول شکست برابر رقیبان از دور این رقابتها حذف گردیند. اما با اینحال در سه روز پایانی بازیها چهار نماینده کشورمان در جدول بازیها برای کسب سهمیه المپیک با رقیبان خود به پیکار خواهند پرداخت.

رقابتهای انتخابی المپیک آسیا – اقیانوسیه در شهر کیانان چین برگزار میگردد تیم ملی با هشت مشتزن دراین رقابتهای انتخابی المپیک شرکت نموده است این مسابقات به مدت یک هفته از 5 تا 12 فروردین در شهر کیانان چین برگزار میگردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سبلان سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام.
بهنام عزیز خدا آخر و عاقبت این تیم و داوران مسابقات رو بخیر کنه،چون نصف تیم که اوت شدند!بقیه تیم هم خدا کنه با جزایر آندور،کندور و.....بخورند حداقل آقایان چیزی برای نمایش داشته باشند.
و نهایت امر اینکه تیمهای ما همون بهتر بروند باکو با دغل بازی یه مقام چهارمی در پنج تیم بیاورند!

سپاس از اظهار نظر شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد